دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

لیگ قهرمانان آسیا| سپاهان به ضعیف‌ترین رقیبش رسید/ نساجی در اندیشه توقف نوبهار

لیگ قهرمانان آسیا| سپاهان به ضعیف‌ترین رقیبش رسید  نساجی در اندیشه توقف نوبهار
تیم‌های سپاهان و نساجی ایران در مصاف با حریفان ازبکستانی به دنبال ثبت نتایجی درخور توجه هستند.
کد خبر : 874428

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در روز نخست از هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دو نماینده کشورمان به مصاف نمایندگان ازبکستان خواهند رفت.

آلمالیق ازبکستان - سپاهان ایران

طلایی پوشان کشورمان در هفته نخست برابر نیروی هوایی عراق به تساوی قناعت کرد و بازی هفته دوم این تیم برابر الاتحاد عربستان با بهانه‌گیری بی‌مورد نماینده سعودی به تعویق افتاد و زمان برگزاری آن هنوز مشخص نیست. آبی‌پوشان ازبکستانی که در دو بازی قبلی بازنده بودند و در داخل و خارج از خانه امتیازی به دست نیاوردند حالا برای بقا در جدول گروه C در این بازی خانگی به دنبال کسب نتیجه‌ای مطلوب هستند تا بتوانند در هفته‌های آینده، بازی‌های تشریفاتی برگزار کنند.

میرجلال قاسموف که تیمش در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی نگرفته در مصاف با سپاهان خواهان نتیجه مطلوبی از شاگردانش است. سرمربی ازبکستانی در ترکیب تیمش چند لژیونر دارد. روبن سانچز، مارتین بواکیه، محمد سالم و ایراکلی روخادزه به همراه سیاوش حق نظری بازیکن سابق ملوان بازیکنان خارجی آلمالیق هستند. البته با حضور آنها هم امتیازی در دو بازی اول نصیب تیم ازبکستان شده است. آلمالیق که در رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ ازبکستان قرار دارد برای آنکه زودتر از خاتمه مرحله گروهی حذف شده نباشد با تمام توان به دنبال کسب حداکثر امتیاز است.

سپاهان که در لیگ برتر ایران به دلیل تخلف از خواسته‌های کارگروه نظارت بر نقل و انتقالات با کسر چهار امتیاز مواجه شد و صدر جدول را پرسپولیس و استقلال واگذار کرد، دو رقیب جدی برای صعود دارد و ناچار است از سد آلمالیق در بازی های رفت و برگشت بگذرد تا از لحاظ امتیازی وضعیت مساعدی پیدا کند. شهریار مغانلو و محمد کریمی دو بازیکن اصلی ژوزه مورایس به خاطر مصدومیت بازی فردا را از دست داده‌اند اما سرمربی پرتغالی به اندازه کافی مهره دارد تا بتواند از ازبکستان با حداکثر امتیاز به اصفهان بازگردد. این دیدار ساعت ۱۷:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد.

نوبهارنامانگان ازبکستان - نساجی ایران

نساجی بعد از آنکه در هفته نخست موفق شد بمبئی سیتی را در هند شکست دهد در هفته دوم مطابق انتظار مغلوب الهلال عربستان تن به شکست داد تا مسیر صعود این تیم به مرحله حذفی ناهموار شود. در مقابل نوبهار ازبکستان که توانسته بود در نخستین بازی در خانه الهلال این تیم را متوقف کند و یک امتیاز بگیرد در دومین بازی برابر نماینده هند به برتری رسید تا همانند الهلال ۴ امتیازی باشد و برای صعود به مرحله بعد به دنبال امتیازات کامل این دیدار خانگی باشد.

سامول بابایان تیم خوبی را ساخته و پرداخته است. نمایش شاگردان او برابر الهلال در هفته نخست ثابت کرد نوبهار عزمی جزم برای صعود از گروهش دارد. تیمی که در لیگ ازبکستان رتبه دوم را به خود اختصاص داده و جدی‌ترین تعقیب‌کننده پاختاکور صدرنشین است. میلوس میلوویچ، لوکا چرملی، فیلیپ ایوانوویچ، یووان جوکیچ و توما تاباتادزه بازیکنان خارجی نوبهار هستند. ملیت سه نفر از بازیکنان خارجی نماینده ازبکستان، اسلوونیایی است و این موضوع نشان می‌دهد علاقه به سبک بازی این کشور اروپایی نزد تیم نوبهار کم نیست. آنها با شکست نساجی می‌توانند تنها الهلال را به عنوان رقیب بری صدرنشینی گروه D ببینند.

شاگردان سید مهدی رحمتی در لیگ برتر ایران پایین‌تر از حد انتظار ظاهر شدند و در ۶ بازی تنها ۵ امتیاز گرفته‌اند تا در نیمه پایین جدول جای بگیرند. کسب حداقل امتیاز در خانه نوبهار گام مثبتی برای زنده نگه داشتن امید‌های صعود نماینده شمالی کشورمان است. این دیدار ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته